9 jan

dååå var men i viña igen!! :D känns jävliig skönt fakiskt..efter 7 timamrs buss resa kom vi hem och drog till makkis på drirekten tog en bif tasty och den satt bra! :D

sen kom vi hem jag har duschat och nu har jag fixat klart mig för att vi ska dra ut o dansa ikväll ahah efter 5 dagars semester utan fest så behöver man dansa!! :D..vi ska till en klubb här i viña som heter " tutiiix" har aldrig vart där med det har min syster och säger att det är roligt såå vi hoppas på det bästa! :D

och fest = måånga bilder..fyy på mig som har vart så rutten med bilder meen meen imorgon LOVAR jag bilder ahaha =)

Och idag så fyller farfar 85 underbar år! imorgon ska vi nog hälsa på honom :) ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0