8 jan

förlåååt för dålig uppdateriing men har haft fullt upp!..idag vakna vi 09 och tog bilen o körde lite utanför la serena för att bestämde oss att åka o kolla på stjärnorna men det skulle vi göra 21 tiden..så vi åkte runt o käkade o såå där..och lovar att idag var deet den varmasta dagen någonsin!..dooooooooog verkligen usch!!..

sen så blev klockan efter mycket väntan 21..och man åkte många bilar samtidigt upp till bergen..och guuud fick rysningar av hur underbart det va!..det går inte riktigt att beskriva..vi kollade på teleskopen o såå..helt underbart..det ända som fattades va en spec person son jag önskade va där o kramade om mig..men men...sjävla grejen tog slut runt 00 tiden..sen körde vi hem och kom hem runt 02 tiden med bilen..sen så kommer vi hem o min syster va full!! HAH hon följde lixom inte mde för att hon e sjuk..meeeen hon hade tråkigt och börja dricka HAHA..sen så berätta hon att hon la upp videon där jag sjunger karaoke..GUD AHHAHA faan vad jag garvade igen..ingen mer får se den herreguud säger jag bara! :|..

JAG VEEET är sämst på att lägga upp bilder..men ska försöka imorgon!!..imorgon har vi inget planerat såå kan lägga mig lite sent o inte behöva vakna så där överdrivet tidigt som idag!

Fråga: Anonym om 5 jan:
Alltså jag har ett problem?! Hur lyckas du ha killkompisar? Jag kan inte :s det händer alltid något med de, de får känslor för mig eller så blir det lite strul och såånt. Hur gör du?

Svar : hmm..de ju upp till varenda person väl(?)..joo de klart jag har oxo gått igenom det där som händer dig..med sen insåg jag att det försrör mycket..nuu så ser jag dom bara som vänner och inget mer...de lite svårt o svara på den frågan faktiskt..ingen hade frågat mig det...men det gäller bara ha känslan vilka e riktigt kill kompisar som du skulle kunna se dom som bröder..och vilka inte..
förlåt om jag itne hjälpte till så mycket,det va lite svårt hihi


Kommentarer
Postat av: Tanya

Jag vet att det var mig du tnkte på...du ville att skulle avra där o krama om dig....men tyävärr var jag sjuk o full!

2010-01-08 @ 20:38:15
URL: http://taanyaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0