4 jan <3

hej bloggen här e jag igen haha :)..har vart vaken för att jag,min syster o min bror väntar på min brors bagage som aldrig kom med deras flyg ahha så dom fick den nuuuu!! nyss nyss haha...men har haft så där skojit efter som jag har chattat med älsklingen men sen kom min dumma syster o tog datan ifrån mig och nu när ja logagde in så va han ej inne :(.. åaah..

Jag har fått massa med frågor från olika läsare om vem min bebi e haha men kände mig inte redo att ta upp det..tills nu :)..

då kan jag berätta lite lite..eftersom jag ändå inte vill lägga in så mycket av mitt privat liv här i bloggen,ialf inte än nu när jag är i Chile.Men han är någon jag träffade den 18 sept på chiles national dag på en fest..kanske ni mins(?) hjulsta festen haha..och jaa så börja allt..och som ni vet har jag sagt i bloggen att jag inte vill ha förhållande och så och har backat fårn det i typ 8 månader för jag vart rädd o bli kär..orkar inte bli sårad och såå...men nu kom bebi och aaah..fick mig helt enkelt att bli ny kär..ni vet den där känslan när man får fjärilar i magen..och som en åsna sitter jag och ler fram för datan när vi chattar :)..Han är på stort sätt anledningen jag vill så snabbt komma tillbaks till sverige..( okej vänner mina HAHA ni också såklart,ni vet det!)..skulle kunna prata med honom en hel dag och det känns varje gång jag eller han måste bort från datan :/
känner mig så lycklig!!! :D

Haha bilden jag älskar men som han hatar hihi ^^,




Kommentarer
Postat av: Anonym

VILKEN KATTIG KILLE :O:O:O

2010-01-07 @ 22:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0