3 jan

Dååå har man äntligen fyllt 18 år!! :D vill tacka alla som grattat miiig!! =) igår firade vi det ialf..vi drog till valpo till en klubb där vi alla va och firade mig..vi reserverade bord så vi hade det helt lyxigt..jag hade för mig att itne dricka!! meeeeeeeeeeen ohhh ..jaaa ..blev full och riktigt full..men det gick över efter att jag börja dricka endast vatten!!

AHHA sjöng karaoke oxo med kusinen och jaaaaaaaaaaaa vi skämde ut oss..jag KAN den låten när jag e nykter HAHAh så vi började dansa och gjorde en riktigt bra show! HAHAHA sen dansade vi hela natten lång och diag ahr jag så ont i mina lår och allmänt i kroppen HAAH :(...

Imorgon åker vi till la serena det blir kuuul!!!..nu ska vi käka såå jag lägger upp bilder sen puss

en bild från igår :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0