28 jan

Då var man hemma igen helt trött!! har gått massor..först hälsade på farfar som inte alls såg bra ut :(..blev tår ögd som fan..jobbigt! sen så drog vi och shoppade massor!! bland annat nya converse skor och två vår jackor EN LILA blev helt lycklig seen massa presenter till bland annat killen o vänenrna :D jätte nöjd..så nu e jag klaar med såånt och kan ta det lugnt :)

Juste igår vaar vi på balett första ggn för mig..nästan bara fint folk så ja klädde upp mig lite HAHA mans ka passa in från 20-22 tiden sen gick vi o åt i fin resaurang och kom hem vid 02 tiden skit fiiiiiiiiiint tänkte att jag skulle oxo va så duktigt som dom OM jag gick kvar på baletten HAHAh!! men men..

Idag ere planerat att dra ut..men oohh e helt slut så jag får verkligen se för det är ju så få dagar kvar :/..men får se



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0