26 jan

heeej :)..igår skrev ja inget för jag verkligen inte hade ork!!!...men men ska förkorta lite bara..förrigår så va som sagt på festival/carnabal och det va så sjuuukt roligt vi hade mask och och dansade ruunt!! skit roliiiigt det va äckligt mycket folk sen usch!..så vi drog runt 10 :/..plus att jag har magatarr och började få jätte ont av all folk som stressade mig HAHA!!

Igåååår så gick vi hem till farmor och sen köpte vi lite presenter till sverige,ej klar haha :D ..se mot kvällen pratade jag med baby till jätte sent..det va så blandade känslor igår hahah men igår märkte jag faktistk hur mycket han betyder för mig! min söta älskliiiiing ♥

meeen det är ändast 1 vecka kvar till vi är med varandra!! :D det har ändå gått rätt så snabbt och är glad för det :D

och äntligen kom solen fram!!! så nu ska jag iväg till stranden med mamii wohoo!!

Bilder från festivalen






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0