24 jan

heeej på eer!!..har vart vaken ett tag nu..alla vakna sent för att vi kom hem så sent/tidigt idag haha

Igår var vi bjudna till gudmor för grill o såå..men innan det gick vi på brölopp..och fråga inte om hur tårögd man blev! så vacker allt!! fick snabbt känslan att jag vill gifta mig just där i den kyrkan där jag har gått till under hela min barndom,min dröm!! såå baby nu vet du,vår brölopp blir extra dyr HHAHA!! ..

efter det så drog vi till gudmor och käkade o såå..men OH min magvärk blir bara värre o värre och vi kom fram till att jag har magatarr!! :(..för bara ja dricker nåt så svider det kramperna e hur strka som helst..så vi måste till doktorn..kände mig helt tråkig alla drack och hade roligt o jag satt o hade ont o drack spec te! HAHA gick o la mig där runt 03 och mami väckte mig kl 06 för att vi skulle hem..så aah..vi kom hem 07 idag..

Idag ska vi till valpos festiav wihooo det blir roligt! :D..Nu så väntar jag på min alcachofa som e snart klar..har LÄNGTAT efter det hahah!!..Bilder lägger jag upp senare :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0