23 jan

OOOOOOOHHH vad jobbiiigt!! hade skrivit skit bra inläggg men så raderades allt!!! F*TTA nu e ja inte lika glad längre faan!! ajaa ska skirva lite kort dåra

Igår så drog vi ut till valpo med min bror o hans kompisar..mami o papi kom oxo med!! :D ..vi hade verkligen skit kul..först så drog vi för att förkröka i någon bar..sen drog vi till ägget och så klart har man alltid kul där!..vi dansade o drack,vi drog när dom stängde 05..sen så gick för att köpa completos..då menar jag inte sånna dör mini..utan det däär kallar jag completos haha..och sen köpte jag 2 st "kött me pinne" som jag kallar det hahah!..sen så tog vi taxi hemåt o va hemma 06 :)

Fråga: vicky om 22 jan:
hur lång e du och hur mycket väger du?

bra blogg :D

Svar : jag är 1.60 och sist ja vägde mig så vägde jag 53..men nuu så vet jag faktiskt inte har verkligen itne ätit lite här exakt haha såå måste väga mig igen!!



Bilder från igår!















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0