19 jan

idag vaknade jag tidigt som sagt och drog till stranden..hemskt om hur varmt det va..klarade o va där i lite mer än 1 timma haha..efter det drog vi til en ute servering och drack lite o pratade massa..sen så promenerade vi hemåt..kom hem o såg att bebi hade smsat mig,blev så glad som vanligt men älskar när han skriver saker som verkligen ja älskar :D..

Idag ska min kusiner komma o hälsa på..och imorgon ska vi dra ut..har tagit det lite lungt med det..men imorgon jävlar..och så överimon oxo hahah så det blir 2 dagar i streck dåra..det bli ägget så klart!! :D wihoo..då får ne så mitt blonda hår som jag fortf inte vant mig vid :)

 


Kommentarer
Postat av: cory okääänd

vad gulligt av honom, du borde bara berätta för världen att de angelo =)

2010-01-20 @ 19:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0