19 jan

Pratar med baby nu han e lite sur för att hans syster tog datan haha roligt för jag blir likadan när min syster tar den här datan ..det är ju trotts allt deras datorer :/ ajaaa..försökert göra honom glad! :D

Idag prata jag oxo med julie som gjorde mig skit glad när hon sa att hon ändra sin födelsedags fest till den 6 feb! :D YES!! så jag o älskling ska dit tsm..fröst hemma hos henne sen dra ut till "Nype" nattklubben,det blir kuul och min första utgång i sverige haha!! :D

Tog lite bilder så att ni kan se mitt nya blonda hår haha :)











Kommentarer
Postat av: Julie

jag dör HAHAHAH vadå type mongo!! Nype heter det HAHAH bäst! <3

2010-01-19 @ 22:46:49
Postat av: Sergia

Fett bruuuuuuun :O

du passar me de hår färget ;)

2010-01-27 @ 17:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0