16 jan

då har man äckliga känslan igen "bakis"känslan!..hatar att vara bakis de nog en av d värsta sakerna jag vet :(...men ångrar inte att ja drack så mycket som igår för fan vad vi hade kuul!

Vi började med att vi drog till valpi hem till min systers kompisar och för krökade det va jätte kul! carozzi ( min kusin ) kom oxo och vi hade kul vi va runt 10 st,sen rint 00:00 tiden så drog vi till ägget ( för första gången med mitt eget leg! Haha) sen så aah gick vi längst upp för att dricka mer sen gick till till reaggeton sidan..och fassa däär haha :D

sen så drog vi runt 04:30 och åkte hem..när vi kom hem börja ja o min syster as garva åt vad som helst HAHA mamii kom o bad oss o sänka ljudet...men det gick inte..sen så decka vi fiint hihi :)

vi tog inte med oss såå det blev inga bilder från vår sida :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0