14 jan

Helluuuu!!! igår gick vi som sagt ut mamma o pappa kom med :D vi va rätt många och vi hade sååååååå kuuul!!!..vi drog ut typ 23 tiden..och gick till en förkrök ställe och drack och runt 02 tiden drog vi till rufiiinooo! :D..där dansade vi o drack ännu mer men eftersom att ja dansar verkligen heeela tiden!! så känner jag inte av tills vi gick ut hahaha!! men va inte full fulll bara lullig eftersom jag inte mår dåligt idag haha :D vi va i andra våningen eftersom där nere vare för fullt så vi dansade uppe istället! haha sen så drog vi till makkis därefter o käkade och matade hemlösa hundar haha :D..

sen när vi kom hem så kom satt killarna ( min pappa,min bror och hans kompisar) o fortsatte dricka haha jag tog datan och skrev vääärsta boken till bebiiii i face HAHAh läste den idag och garvade som fan ..fattar inte hur han fatta allt ja skrev :D..men han svarade jätte gulligt tillbaks hihih :D


 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0