11 dec

hej mina fina läsare :) hoppas allt är bra med er! med mig är det super,måste börja med att säga att idag gjorde jag o min syster något vädligt spontant,vi har nämligen tatuierat oss HAHA..vi har tänk det jätte länge att vi ville göra en syskon tattoo och igår kväll så sa tanya något hon ahde tänkt sig och så blev det..så idag åkte vi in o gjorde det..måste säga att det verkligen gjorde ont!..och höll på att svimma av under en sek..men öppnade ögonen och andades djupt!..det tog runt 20 min och nu är den svullen o blöder lite,men är riktigt nöjd..den kostade 30.000 chilenska pengar och det är typ 500 svenska,billigt tycker jag! :D
nu går båda runt med likadana tatuieringar! hihi :D

och så blev den! :D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0