11 dec

Namn: Nancy vilches

Kallas för: olika haha

Stjärntecken: : Stenblock

Piercingar: Öron, naveln och tungan

Tatueringar: örat i högra sifan och bakom örat i vänstra

Längd: 1,60

Skostorlek: 36

Hårfärg: ljuuust brun,snart blond ahhaha!!!

Fräknar: när jag har solbränna

Motto: Man lever bara en gång!

Kär? Jaaa!! <3

Önskar du att du bodde någon annanstans? neej haha

Tycker du att du är attraktiv? ibland

Dricker du? Ja!!

Röker du? Ja!!

Vilket schampo använder du? billig chilensk shampo is the shit! HAAH

Vilken parfym använder du? escada från systern

Vad är du rädd för? att bli sårad och att folk som jag älskar dör :O

Gillar du att tvätta? har faktiskt aldrig gjort det :$..men har vikt kläder! :D

Gillar du berg- och dalbanor? OM jag gör!

Senaste…

Filmen du hyrde? lääänge sen..mins inte

Filmen du köpte? vet inte

Låten du hörde: amigos especiales

Låten du laddade ner? kommer inte ihåg

Personen du ringde? Har inte ringt någon alls

Personen som ringde dig? okänt nummer,hann inte svara :O,,nyfiken jag blev

Senast du tittade på på tv? nu haha

Person du tänkte på? min älskling <3

Favorit…

Låt: Su nombre en mi cuaderno

Sak att göra:
äta,festa,sova,mysa,sola

Sport: dans(?)

Dryck: chilensk saft

Kläder: mina slitna jeans shorts och färg glad linne :)

Film:

Bil: spelar ingen roll bara den kör

Serie: mina chilenska..

Har du någonsin…

Gråtit över en pojke? vem inte?

Gråtit över en flicka? Ja

Ljugit för någon? Ja

Varit i slagsmål? ja HAHA tider..

Blivit arresterad? Ja

Träffat någon från internet IRL? Ja

Antal…

Gånger ditt hjärta brustit? 1

Hjärtan brustet på grund av dig? 3 typ..

Tjejer du kysst? Hahaha vet inte..

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Jätte många :)

Gånger ditt namn varit med i tidningen
? 1
Senaste…

Boken du läste? syskon kärlek

Personen du fick e-mail av? facebook

Personen du fick brev av? vet ej

Personen du fick sms av? comviq

Gången hela din familj åt middag tillsammans? igår typ

Saken du köpte? Cigg och alkohol

Vad har du gjort idag? sovit,pratat med baby,tatuierat mig och nu mina serier

Brukar du svära mycket? hahaha nee inte lika mkt som förr :)

När stiger du upp på morgonen?
12?

Vad har du på dig? shorts o somrig tuptopp

Vad ska du göra ikväll? ut o dricka jag trooor

Vad är du allergisk mot? loppor och pollen

Var har du ont? bakom örat min tattoo

Använder du hårspray? sällan

Kan du stå på händer? nee

Håkan Hellström eller The Ark? Håkaaan..inte för att jag lyssnar på hans låtar?

Salt eller socker? Socker

Gillar du ketchup? OM jag gör hahaa

Är du glad nu? Jaaa!!

Var du glad igår? såklart

Vad dansar du till?
Musik

Stockholm är… ? stort? hahaah

Göteborg är… ? underbart!

Kan du sjunga? jag tycker det! :D ..men inte de andra..

Spaghetti eller makaroner? spaghetti

Land du vill besöka? spanien,malaga under sommaren med baby,läängtar!! ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0