1 jan

hej allihopp!! hoppas att ni hade en helt underbar nyår så som jag hade :D har itne bloggat idag för att jag mått så jävla dåligt..lovar mig själv att aldrig mer dricka såååå mycket som igår och jag är seriös!..okej jag blev riktigt full men kommer ihåg allt och inte så däär skämmigt full att man inte kan gåå på sina ben..utan jag va hur glad som helst! men det är dagen efter man känner som sämst!

Ialf vi började med att fira här i viña och kollade på fyrverkeriena vid stranden hur underbart som helst och tårar föll..glädje och tårar för allt dåligt som hänt mig under 2009..så nu äre bara att hoppas på ett mycket bättre år någon jag e säker att det kommer att bli!!..ialf när dom va slut kom vi hem med släckten och dansade o drack i timmar typ till kl 04 

sen så drog jag o syrran till valpo och där träffade vi min systers vänner,camilo och kusinen ahhahah han kom med två liters öl flaskor och en NAPPFLASKA AHAHHA med öl inne fan vad jag garvade och vi alla drack ur den :D hur roligt som helst..sen så drog vi på hemma feest fast faan att vi glömde kameran! :(...och där dansade vi och sååå vii drack från flaskorna hela vägen dit haha!! seen drog vi därifrån typ 07 (?) kmr inte riktigt ihåg men faan vad fuuuulllt det var ute på gatorna vilket liiiiv säger jag bara!! :D sen såå tog vi bussen hem och kom hem 08:30 och idag har man som sagt bara mått dåligt med min syster haha vi e så sjuka HAHA för vi båda börja spy fast i olika toaletter och vi doog av garv samtidigt AHHAHAH!!! och idag har man bara käkat soppa! gott vare :D

Imorgon ska vi fira min födelsedag fast jag fyller ju år på söndag men på måndag åker vi till "la serena" i 5 dagar såå aah det blev imorgon :)..vi ska fira den på en klubb i valpo vi har reserverat bort och såå :D fast frågan är OM jag kommer kunna dricka..gud!! vill inte äns tänka på det ahah


 


Kommentarer
Postat av: Ida johansson

hej nancy!.. jag följer din blogg och jag undrar hur du får dina bröst att se stora ut?..lägger du nånting under kanske? eller har du opererat dig

2010-01-03 @ 11:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0