vänner är livet!

Har haft en fitt äcklig dag! visste att det skulle bli såhär och gråtit har jag gjort massor både av ilska och sorg...mötte valeria snabbt efter skolan eftersom hon pratiserar under mitt hus så möttes vi..hon trösta mig så klart,pratade också med sara och baby i tel..och dom har funnits för mig..samt tjejerna i skolan,fattar inte att det har hänt! :(..valeria kom upp hem till mig och vi pratade en massa o hon trösta mig..

ajaa..igåår så hade vi riktigt mysigt här hemma hos mig..valeria,sara,sergia och baby kom vi köpte chips,pizza o läsk..och pratade värsta gangster snacket HAHA massa minnen o så dom kom runt 5..tjejerna drog runt halv 10..och baby stannade tills 00:15 då han skulle ta 00:22 tåget :)..när vi blev ensamma pratade vi om såå mycket..mycket som hänt mig och berättade massa saker..han lyssnade och gav råd..för det mesta pratade jag om mina vänner..sara o valeria...

om hur mycket dom betyder för mig,vi är så lika fast så olika HAHA sa att dom kommer före allt och han blev glad för de..för kompisar kan man ha många men vänner finns få..har blivit sviken så många gånger och dom har funnits där och öppnat mina ögon då jag vart blind,sagt saker som inget vågat säga för att dom vill mig gott..Vill verkligen inte lägga öga..för jag älskar verkligen dom! är så glad att dom kom så bra överens med baby :)..Dom gör mig glad på nån minut när jag mår som sämst..som idag,nu mår jag bra igen..eller rättare sagt..bättre..
Dom vet hur mycket dom betyder för mig,Jag älskar er från hjärtat!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0