Utgåång ikväll

ikväll blev en låååååång kväll hahaha kunde inte sova för att jag hade en prat aparat bredvid mig..jaa valeria som pratade i tel typ hela kvällen HAHA somna runt 04(?)..och vet inte hur ja somna för hon fortsatte haha..och idag vaknade vi av att Sergia plingade på kl 10:30 typ AHHA jag helt död öppnar och vi låg lite i sängen sen fixade jag frukost och vi käkade,se duscha jag och kollade på tv med sergia medans valle balle va vid datan och duscha..sen så somna sergia och jag gick till sängen o somna oxo..vaknade typ nyss o dom gick nyss fast dom kommer SNART tbx haha..då kommer sara också..vi ska fixa oss här sen dra uut,dom ska fira mig eftersom jag fyllde år i chile hihih så underbara :D

Det blir en tjej kväll med Sara,Valeria,Sergia och Nicolina :) sen så ska jag ick sova hemma idag hihihi =)
Såklart ska kameran med och vi ska ta massa bilder :D ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0