tjenixen

heeej allihop :) har inte skrivit för att jag inte har haft lust haha men fick lust nu hihi :)

Igår så kom baby hit sen på kvällen kom valeria och därefter runt 00 tiden gick vi 3 till centrum för att möta upp christian så kom vi hem till mig kollade på film och hade mysigt :) vi somnade runt 05 och idag på morgonen så kom sergia men ja o bebi sov så jag la inte äns märke haha..sen runt 11 tiden gick ja o bebi upp o fixade frukost till alla oss hahaha sen så hade jag möte kl 2 så vi alla drog..

jag gick på mötet med baby och mamma..det gick bra :) sen så när vi kom hem så somnade vi och vart sega..han ska sova över idag oxo fasst det inte va planerat men svårt att släppa honom hihi :$..

imorgon ska han tidigt till skolan så där ska jag till skolan med sara vi ska käka där o ja måste lämna några böcker och efter det ska vi till skäris måste lämna några papper och efter det ska vi köpa biljätter till kick off skiten haha :)

Nu ligger baby i sängen o kollar på fotboll..kuuuuuuuuul -.- hahaha så df sitter jag vid datan :)

Te Quiero mucho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0