salio el sool

heeejj :D har ni sätt att solen börja komma fram... hahaha!! blir glad!..idag vaknade ja o bebi gjorde oss i ordning sen så drog vi..han till skolan och jag mötte sara para i skolan skulle lämna tbx några böcker sen så käkade jag o däriefter drog vi mot skäriiis..lyssnade på musik hela vägen älskar alla mina nya låtar :D..när vi kom fram så kollade vi runt lite och jag fick hem en svart högmidjad kjol eftersom min andra jag hade gick sönder så köpte en likadan kändes sköönt! :D sen så köpte jag oxo svarta thigts ville köpa smycken o sånt men neeej! måste ta hand om mina pengar haha..sen så käkade vi kebab sen drig vi hemåt nu sitter vi här hos mig o pratar om helgen..vi vill uut o dansa!!! då blire la isla imorgon :D hoppas det blir av :)

Bilder från förra helgen i "kaos"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0