såå glad!

hejsan hoppsan igår så kom som sagt baby hit o sara va såklart oxo här..min flickvän HAHA :D vi kollade upp de där om kryssningen o sen så kollade vi på dvd när ja va liten..fan vad jag skämdes :(..dom skrattade ordentliigt åt mig hahah :$ ialf sen så gick sara hem..o ja o bebi käkade med pappsen..sen så låg vi bara i rummet vid datan o blablabla :) sen somnade vii hiihihihih :D..vi vaknade idag kl 05:45 fixade till mig o såå käkade vi frukost..o sen sprang vi till bussen..eller han tog tåget o ja bussen ville verkligen inte komma sent till jobbet..

bussen fick krångel mitt på vägen..men trotts allt kom jag inte sent..idag hade jag verkligen som roligast i jobbet.fick vara vid kassan :D och kommer få va det framöver från 12-15 då jag slutar wohooo..tjejerna va verkligen trvliga o jag lärde mig ganska så sanbbt alla knep..blev såå glad tiden flöög verkligen!! :D..när ja sluta ringde jag älskling en stund o berättade om hur glad jag va hihihiih :)

sen så lyssnade jag på musik hela timmen till tumba..och när ja kom fram så gick jag till Lindex och köpte ett halsband jag länge velat ha super nöjd! :D sen så köpte jag mitt alldeles första cigg paket!! HAHAH

ajaaa kom hem kolla på tv sen så provade jag kläder jag ska ha på dom kommande festerna kul och nöjd! :)..sara ska nog komma lite senare..vi kan inte leva utan varandra :( fyy HAHAHA :D ♥

 2 Bilder från förra helgen som dök upp :D

ja o valeriiaaa ♥



jag är som sagt trapp rädd och var jävligt full så bebi bärde ner mig hela vägen ner haha :D


 

Kommentarer
Postat av: Julie

Vad jobbar du med?

2010-02-24 @ 21:59:25
URL: http://aconsideratediva.blogg.se/
Postat av: Anonym

de två fina paren!! <3 <3

2010-02-25 @ 11:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0