så sjuukt kuul!!

igår så hade vi så jäätte men jäääätte kul! :D..jag gick som banligt till jobbet o slutade 2 då jag står vid kassan o ser att sara kommer fram med baby..kunde inte bli gladare haha :D så aah vi drog hem till mig o efter en stund kom valeria oxo..vi pratade o så sen så drog sara o vale..o ja o baby blev helt trötta o sega..vi orkade inte dra ut till la isla och bestämde oss för att stanna hemma..men jag fick en sån konstig känsla om att jag bara var tvungen att gå så att jag duschade började fixa mig o såå..

när jag va klar började ja o baby dricka lite och sen drog vi till centrum för att möta sara o valeria o vi tog tåget..i tullinge hoppade sergia o nicolina på tåget..sen så åkte vi in till stan ..vi gick först till nivå för att dricka..äälskling gick på toa så vi tjejer gick upp för att beställa sålänge..jag ville överaska baby o köpte 2 vodka redbull var sen så sätter vi oss och så ser jag att han kommer upp med 4 vodka redbull han med HAHAH vi ville båda överaska varandra :D..så aah vi drack o drack..sen runt 22:40 drog vi till la isla o mötte sebbe..och där så började det roliga..vi dansade,drack och mådde som bästt!!! sen ställer sig en man som jobbar på la isla o pratar i mic o typ frågar om det finns några som fyller år idag...och jag tog upp handen helt glad så däär HAHAH han tar upp mig o 2 andra o valeria kommer oxo upp..sen så sa han att om vi dansar kommer vi få priser..dom andra 2 tjejerna gick ner men jag o valeria stannade HAHAH..vi dansade o såå sen så fick vi 100 kr kort för att köpa vid baren jag fick öven valerias..så ja köpte 2 vodka redbull till ..där mötte vi oxo martin,nabil o dom o satt med dom i bodet o drack öl hahaha :D..alla va riiiiiktigt fulla o glada haha :D satt o prata med sebbe oxo i en evighet om saker som var lögner o såå..kändes jävligt skönt att vi pratade ut o redde ut alla missförstånd!! och vi kom fram till att 2 onödiga parasiter vill nog bara förstöra vår vänskap!..usch!!..ajaa...vi drog när den slutade till makkis o aah sen tog vi bussen hem stötte på alex oxo..sen när vi tog bussen hoppade alexis på den..så åkte vi alla hem :)















Kommentarer
Postat av: nicolina

heeelt najs (: :D

2010-03-09 @ 21:25:49
URL: http://nickita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0