så mysiigt

hej igeen haha efter att jag skrev sist så kom valeria o sara hem till mig och kort efter kom sergia..vi låg i sängen maserade varandra o pratade en massa..vi alla höll på att somna så vi gick till centrum o där köpte jag godis o saft kom hem igen o pratade mer och åt oss feta haha..sergia drog runt 22:30 och sara runt 23:15 nåt..valeria e kvar hon ska ju sova över haha :)..så kul för jag kollade på tv medans hon satt här vid datan i mitt rum.det kändes verkligen som om vi va syskon HAHAAH

imorgon blire kuuuuuul!! berättar mer seen!! och måste bara säga att FAN jag har haft ont i magen HELA dagen!! blääää!! :(..ajaa ska kolla min fb nu..
chaooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0