Så förvirrad

vaknade för ett tag sen och käkade frukost direkt med sara sen så pratade vi o såå sara drog typ nyss hon ska vara hundvakt hahaha så hon skulle möta upp sin syster :)..

Har samtidigt smsat med någon som förvirrar mig..har fått höra saker om den personen men som tillslut inte va om den personen utan någon annan (?)..ohhh vill inte bry mig men ändå bryr jag mig skit jobbigt!! vill bara få ETT namn för att veta vem ja ska hålla mig borta från..för OM d så att ja känner personen väl så e personen största fittan! men när jag får veta namnet tänker jag inte göra drama utan bara kunna andas lugnt igen för att ja fått veta vem personen är..tänker inte äns ta upp det med henne..hoppas ja får svar snabbt!!

aja bort från sånt som irriterar mig :)..idag är det planerat att dra till la isla och imorgon grodan det bli kul! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0