Rehaab

Mååste bara säga att vi hade såå jääävla kuul igår!! :D
jag tog tåget till baby kl 5 och OOHH så jobbigt med att det är knas i trafiken! så det tog mig mer än 1 timma o 30 min för att komma hit..helt sjukt! så jag blev helt åk sjuk :/ så när vi kom hit så käkade vi sen så började jag att fixa mig runt 8 tiden vi drack o såå sen så drog baby till grannen nabilo som hade hemma fest medans ja fixade mig klart..o när ja blev klar gick jag diit..vi va där e stund och tog tåget mot la isla kl 10 nååt
när vi kom fram insåg jag att jag hlömde kameran hos bebii..ångest jag fick!!! så sergia har alla bildera hahaha!..vi som va i la isla var Jag,baby,sara,valeria,chrstian,amer,sergia,jotti,alex,alexis,ronny,romii,carlitos och benjamin
vi hade såå sjuukt roligt baby och carlito köpte totalt typ 5 eller 6 kannor med öl asoo fan vad vi drack hahahah älskade att baby kom så bra överens med alla :D alla tyckte om honom o han tyckte alla va skiit snälla o roliga hahah,mycket skratt vare och dans!..sen när dom stängde så gick vi till makkis..
carlitos tog hand om mig då jag inte mådde så jätte bra så han gav mig ostburgare :D..efter det gick vi alla till stationen och vännerna åkte hemåt mot tumba medas jag,baby,carlitos,diana och benjamin rörde oss hemåt :)...
Idag så mådde jag inge bra när vi vaknade så vi sov i flera timmar och bara legat i sägen o vart döda haha!! skickade iväg baby nyss till ica för att köpa saker för att göra pankakor wohooo...jag orkade verkligen inte följa med! :/..sen så ringde alexis mig idag o vi pratade om går dagen hahahaha vi alla va heeeeeeelt :D såå kuul ooh det måste vi göra om! :D
den 25te ere kick off skiten och alexis ska diit sa ha igår wohoo!! faan vill se alla bildera men aah får vänta med det till jag kommer hem imorgon då jag ska be henne skicka dom :)

Sara Älskar diiiig!!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0