natt besöök :D

tjena hoppsaan! sitter här hemma med sara para som ska sova hos mig och alexis gick nyss hemåt..

har bokstavligen tillbringat dagen med sara haha hon ska sova hos mig wihooo :)♥ vi åkte till Norsborg för att köpa biljätterna till kick off skiten på väg dit ringde jag min bästaste vän alexis och pratade eftersom det känns som om det va länge sen och han kan varken ringa eller smsa så aah ringde upp honom och bestämde oss för att träffas så ja skulle ringa honom när ja va på väg hem igen.Därefter när vi köpt biljätterna kom vi hem till mig runt 8 tiden sen runt 9 kom alexis och ah sara satt vid datan o ja o alexis pratade massa om allt haha kuul =)

Sen så blev det lite ändrade planer angående helgen..imorgon skulle vi till la isla med tjejerna men ja o sara kollade deras hemsida och det är några som uppträda så ja o sara blev lite osäkra..samtidigt sa alexis att alex hade sagt att dom ska ut på lördag till Grodan o jag o sara blev sugna  på att hacka på och det ville dom oxo HAHA!..såå på lördag ska vi ut me dom..och kanske imorgon vi drar till la isla..vi får seeee!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0