makkiis

Medans sara satt vid datan somnade jag en liten stund va så jätte trött men sen så vakande jag och såg tv reklam på hamburgare och ville genast till makkis så ja o sara fick ryck o drog diit ahhaha käkade big tasty meny + glass efteråt GOTT!! sen ringde jag baby på väg hem för att sara tog bussen hem..o när ja kom hem kollade ja på tv o nu ska jag sooova!! ska upp om några få timmar! :(




innan jag lägger mig måste jag bara berätta om hur mycket jag skrattade idag när jag såg en bild på mitt förredetta om hur ful han blivit :O seiöst blev chockad!!! när vi va tsm va han helt ärligt skit fin o snygg det tyckte alla..men nuu blev jag så här :|..långt hår och helt krit vit :O och alla vännerna kommenterar om det hahaha kanske karma börjat ge sig på honom ;)

...usch.. tackar gud som la min underbara pojkvän i min väg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0