lyckliiiig!!

heej bloggen! :D kom hem för inte så länge sen och nyss ut från duschen,SKÖNT!..

Igår så började det med att alexis kom hem till mig för att han ville berätta något..så vi 2 satt i rummet o prata o kolla på tv :) sen så kom valeria och sergia runt 7 tiden typ..och vi började fixa oss så alexis drog haha..sen så kom sara och jaa vi gjorde oss klara så åkte vi in till stan,vi gick till "kaos" i början fick jag ååååååångest att ha betalat 120 kr för att det va såå dött och dålig musik..det ända som gjorde mig glad va att dom la lite 2 pac låtar haha men sen så la dom massa med bra låtar :D christian och hans kompis kom också dit och vi hade roligt som fan..eller JAG ialf HAHA dansade mycket och det käändes skönt :)..

sen kl 03 så drog vi eftersom dom stängde och vi gick till makkis där jag mötte baby med hans kompis..köpte 2 ostburgare och drog hem mot pojken..kunde inte äns äta mina hamburgare haha va såå hypaad att jag inte kunde bara :O..så jag gav ena halva till baby och den adra hela till hans kompis hahah :D..sen så kom vi hem till honom o pratade massa o myste såklart :)..

Idag så tog vi det lugnt sen så åkte jag därifrån 22 tiden och kom hem 23 hahah..lång resa :(

mer bilder kommer..hoppas jaag ialf haha!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0