kykling pasta sallad <3

idag vaknade jag kl 06 och blev upphämtad md bil till jobbet :)..mådde så sääämst imorse ville spy och va yr :(..men gick ändå..dagen gick galet snabbt hade mkt att göra och när ja slutat gick jag till bussen med ett glas varm choklad hhaha!!..där vid buss hållsplatsen träffade jag på Josef,mirza och mosti LÄNGE sen!!! hade glömt hur störda dom är haha vi hade kul..sen efter 1 timmas resa då jag kom fram till tumba hoppa sara på bussen för att gå hem till mig..vi gick till ica och köpte kykling pasta sallad..åt det oxo idag i jobbet jääävligt gott!! :D

sen så har vi bara degat :) mamma sakande sin adoptiv dotter som hon kallar sara HAAH :D..kom o tänkte på att OHHHH jag måste upp 05 imorgon för att ja måste ta 06:30 bussen för att det tar en helt jävla timme dit :( fyyy!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

du kan inte skriva kyckling :)

2010-03-03 @ 14:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0