jag skrattar idag

heeej :).. igår så kom alexis hem till mig kl 20.00,sara gick aldrig hem hon sov här igen haha :D..vi kollade på matchen,real förlorade :/..hoppas det går bättre nästa gång!

vi käkade pan-pizza men djuce o glass jätte gott sen så fick ja skumma samtal fett synd om människan som ringde seriöst!..sen så låg alexis i sängen o höll på somna då jag kliade försitit på hans tatuering haha sen så hoppade han vääääärsta hoppeet och jag blev bara liiite rädd :O..sen så började vi kolla på 2 pac dokumentären del 1..och alexis gick kort efter 01:30 gick han..så jag o sara böt om till pyjamas och la oss o kollade på den,sara somnade och jag kollade på hela den :)

idag så vaknade jag o sara runt 1 käkade frukost o såå..sen så kom baby hit o sara gick typ nyss :)..baby kan bara stirra på mig och jag vet inte vf blir så nervös haha :$..nu ska vi kolla på top model :D älskar det!! ajaaa
ni får ha det så bäst!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0