Imorgon börjar ansvaret

Har färgat om mitt hår för att jag började få utväxt så det blev fräsht igen :)..kollar på real matchen dom leder med 4-2 :D älsklingen e helt överlyckliig!! och nyss blev det 5-2 HAHA :D

Imorgon ere min första Jobb dag..e galet nervös men ser fram emot det  alla  personalen verkade hur trevliga som helst och det som e det bästa är att alla är nästan lika gamla som mig eller max 25 :D såå det bli kull..börjar 07:45-15:00

sen på torsdag är det kick off och på fredag la isla igen haha :D har eett sååå roligt liiiv!! älskar älskar mitt liv kan inte ha det bättre...eller jooo..om jag vore rik hahaha :( men men det ska jag bli snart :D
Ska sova snart så puss o hej :)

bjuder på en bild från min första utgång som jag hittade idag när ja kikade förbi :)




    Real madrid vann med 6-2!! HAHA e dom bäst eller e dom bäst!! :D

Kommentarer
Postat av: vicky

går du inte i skolan eller ?

2010-02-21 @ 22:51:13
Postat av: Tanya

vart jobbar du ?

2010-02-22 @ 11:25:44
URL: http://tanii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0