Hemma igen

Då var man hemma i sverige igen käns skönt,pratade med både valeria och sara para då jag landade runt 15 tiden :D längtade så mycket efter dom!!!..på väg hem då vi satt i bilen ringde baby och vi pratade hela vägen hem :) när ja kom hem prick kl 5 duschade jag och klädde på mig sen så mötte jag sara :D och vi båda sprang till varandra AHHAH DÖR folk måste ha trott att vi e helt galna :O..sen så gick vi lite o prata masssa medans vi väntade på valeria som sen kom med seriga..vi satt ner o prata en massa..både bra o dåliga saker..Usch va jag ångrat saker lovat mig själv att aldrig va så dum o blåögd igen!!

Vi 4 va ute tills 7 nåt? sen så gick seriga hem och vi tre gick hem till mig och bara låg i sängen o prata massa skit AHAH mysigt vare sen runt 10 tiden så kom alexis också och vi satt o kolla på Paradise hotel finalen haah helt roligt och mysigt blev det :)..alla dom fick så klart med sig presenter :D och dom gick 23:30 typ..

Imorgon ska jag till biblioteket och lämna en bok sen kanske om valeria hinner så ska hon följa med mig till skolan o prata me rektorn :)..ångest!..ajaa sen efter det ska jag åka iväg o träffa min bebii :D

Ajaa nu ska jag lägga mig o sova ska upp tidigt fyfan! tillbaks till det vanliga ..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0