håller på att bli sjuuuk! :(

igår så kom baby till mig och vi kollade på flera filmer och det blev sent så han sov över,kunde inte sluta kolla på honom när han sov såå jävla söööt o fiin! :D vi vaknade runt 04 och pratade tills vi somnade om igen då vaknade vi 11:30..då fixade han frukost medans ja duschade sen så drog vi för att jag skulle på möte och han hem..

efter mötet så kom ja hem och hemma var mamma felipe och emilyah! :D min lilla plutt som har blivit så stor och söt hon kramade mig o pussade mig varje gång jag bad om det skit söt hihih :) sen så kom sara hit och vi fassna i sängen sen så kom valeria oxo..vi låg o pratade massa,nyss gick dom till centrum för att dom blev sugna på godis hahahah så dom gick för att köpa sen kommer dom igen :)

imorgon ska jag nog hem till baby OM jag mår bättre för jag känner bara att jag kommer bli riktigt sjuk :( usch det va läääänge sen jag blev sjuk :/ så vi får verkligen see...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0