fotbollskväll :)

Igår så kom sara och vi kollade på fotboll älskling o jag blev glada när real vann! :D haha sen så gick jag o sara till willys för att vi blev sugna på kykling pasta sallad..baby stannade hos mig medans vi gick..sen så kom vi tbx o aah vi skrattade en heeel del det va länge sen jag skrattade så som igår..fick ont i magen av all skratt HAHA!..klockan blev jätte mycken så älsklingen sara sov över :)..

Idag vaknade jag av att min älskling va så söööt mot mig hihihi :) så ja smsade sara som va i andra rummet att komma ..sen så låg vi bara o aah sara gick nyss..ja o baby ska mysa o såå..för han ska hem idag :( men hoppas för att få träffa honom SNART! :)

Bilder från fredags :D






Babyyyy






Kommentarer
Postat av: tamara lópez

skit fina bilder :) de e inte din kamera va? HAHA.. du passar så jävla bra i din nya hårfärg:D

2010-03-01 @ 23:23:44
URL: http://tamaralopez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0