borta bra hemma bäst!

tjoosan :) igår så drog ja som sagt ut med valeria efter att hon fick typ upp mig fårn min säng för att gå ut o festa i alby haha..så jag böt snabbt om då menar jag verkligen rekord snabbt!! och på väg till bussen så ringde jag baby som höll mig sällskap medans ja väntade på valeria fick vänta typ 20 min men det gick fort + att det inte var kallt ute ( enligt mig ) sen så kom hon så vi drog 01:17 när vi kom fram så fanns det folk som grät,tjafsa osv och festen tog slut för det HAHAHA!! så jaaaa vi gick in i lokalen hälsade på gamla vänner,pratade med dom o såå..sen så fanns det maaasssor med mat såå vi hjälpte dom att få slut på det genom att äta HAHA sen när vi va mötta o glada gick vi tbx hem..vi fick vänta på nattbussen typ 25 min och mina fötter frör ihjäl :( usch..och när ja kom hem la jag mig i sängen under mitt varma täcke o somnade fiint! :)

Idag stannar jag hemma orkar varken gå ut eller träffa folk överhuvud taget..typiskt mina söndagar,me like!

en bild från igår


Kommentarer
Postat av: andreea

hahh alby ganstaaah

2010-02-08 @ 21:59:49
Postat av: Johanna

Hahah, sjuk bild!

2010-02-09 @ 19:34:02
URL: http://juanitaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0