barnvakt :D

idag vaknade jag runt 09:30 då jag o alexis börja prata o han frågade om jag kunde passa nena ( hans hund ) och såklart blev ja glad o sa jaa!! :D han kom hit runt 11 och så lekte vi o busade o myste massa såklart :) hon va så duktig..sen runt 12:30 fixade jag mig o tog på henne koppel o gick ut för att möta alexis...och efter vi mött honom så tog han henne :)

Då gick jag till biblan för att lämna en bok jag fick böter på haha men behövde inte betala eftersom jag sa att jag faktiskt var utomlands ..och efter de gick jag till banken för att jag fick hem min studiebidrag på en check..så jag gick dit så att dom ska lägga det i mitt konto istället..och på väg hem så mötte jag valeria hon praktiserar precis under mig haha så vi ska ses senare hon kommer hem till mig och baby också ska fråga sara om hon oxo vill :) så kan vi kolla på film eller något mysigt :D

Halv 3 ska jag möta sara som ska följa med mig till skolan o prata med rektorn :) så nu ska jag städa mitt rum för att jag har ett berg av kläder i min säng som väntar att bli vikta och läggas in i min garderob :/

Nenaa ♥


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Oj, du har verkligen fullt upp!



Ett tips: gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att gratis få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!



Ha en fortsatt härlig kväll!

2010-02-04 @ 22:59:44
URL: http://heltvanligtliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0