aaa jag lever :D

heeej haha har itne skrivit på ett tag haha men har käns mig så stressad har vart deppig och stressad då håller jag mig borta från datan,vart med baby och igår så drog jag ut med tjejerna samt alexis.alex,sebbe,ronny och james :)

Baby
sov hos mig i fredags o i igår så började ja fixa mig o såå sen runt 8 drog jag till sara och baby hemåt..hos sara drack vi lite sen så mötte vi alexis o sebbe i stationen.Dit kom oxo valeria,Sergia och nicolina..vi åkte mot stan och ställde oss i kön till Grodan..vi frös söööönder oss vi tjejer hade klack på oss och höll på att dö!!!..när vi stog i kön så kom alex ronny Ph o james..sen så började dom släppa in folk o vi blev inte insläppta av vissa aledningar HAHA men valeria sergia o nicolna kom in..men bättre såå..för vi resten drog till Club Colombia ( tog vääääärsta om vägen HAHHA gick runt i cirklar) men kom fram till slut kl 00..ibörjan vare så där lite små tårkigt det fanns bara äldre så vi drack sen så satte vi oss vid några bort längre bort och då säger ronny att det finns en dans golv med bara reggeton,då blev vi alla glada och gick dit och dääär börja det roliga,faaaaaaaaaan vad kul vi hade :D dansade hela kvällen med alexis samt sebbe ahhaa :D skit roligt o killarna porra sig en hel del..

sen så fanns det en liten pojke som JAG LOVAR verkade vara 9år längten OCH ansiktet helt bebis så där fast med en öh flaksa i handen vi alla kunde inte fatta det HAHA sen blev alex helt plötsligt värsta bästisen med honom och gav sitt nummer HAHAHAH helt störd..killen försökte ragga på oss tjejer men faan hahahaha vi alla dizzade honom..ialf han visade sitt pass och han va 91a..vi ville bara dööö AHHA ingen kunde fatta! vi dansade så himla mycket sen så försvann alexis :(..han skulle bara ta friskt luft fast han gav mig brickan till garderboen som va min som han hade på sig så jag blev lite förvirrad sen så gick det en stund o han kom inte tbx så ja ringde honom och han sa att han skulle hem...och idag har jag inte fått tag på honom men fick höra att han tappade bort sin mobil..så full som han va så förvånade mig det inte hahaha!!

Ialf festen tog slut 03 då drog vi mot tåget och där började alex fucka ur med garvet haha den lilla pojken börja ge alla killarna ett namn..och alla garvade åt det :D..sen så kom deras tåg och dom hoppade på den..alex skulle tvinga in mig i den och jag fick panik HAHA men sara fick bort honom som tur va!!..jag stannade i stadshagen i väntan på baby..vi åkte hem till honom o ja somnade fiiiiiiiint :)

Idag så tog vi det lugnt o myste massa :)..sen så kom vi typ nyss hem till mig han ska till skolan imorgon så ja ska väcka honom tidigt! :)

nåååågra av alla sjuka bilder från igår :D
















Lilla pojken i bakrunden HAHA






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0