utmattad

är det bara jag som tycker att julen tar så mycket energi?..ajaa..kom hem för typ 2 timmar sen..min syster jobabde idag så va själv hos henne och bärde hem mig alla presenter själv hahaha alla kollade på mig men nu är dom under granen så fint! =)..men ahr s ont i axlarna nu av all bärandet usch..nu ska jag duscha sen kolla på tv..och när mami kommer ska hjälpa henne att förbereda allt inför imorgon..med maten dåra =)

Delar med mig en låt jag älskar..speciellt när jeremih sjunger ..ORGASM! :D





If you look this good
I wonder how it taste
baby if I touch your body
hear you scream my name
would you whisper to me it’s yours
...
girl you smell so gentle and pure
you control my senses
baby all my senses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0