sool o värme chile 2009-2010

snart äre 1år sen jag va i chile..bästa chile resan någonsin..med familjen brukar vi åka varannat år till chile..men förra året vare sista gången jag åkte ialf =)..och gud vad kul vi hade!! :D

Nyår,roligaste nyåret AHHA så fulla vi blev med min syster..var bakisar hela 1jan






Fyllde år mina efter längtade 18år! :D vi firade den 2jan




Men efter 00:00 sjöng alla för mig,fyller ju år 3jan! :D



Besökte mi tatita regelbundet,Rip tatita :( ♥



Skaffade en syster-tatuering med min syster såklart hihi=)




Blev BLOND! :D



Besökte för första gången en manlig stripp klubb HAHA :o




och så festades det otrligt mkt :D nästan varje dag haha :D












Men njöt såklart också och sol och värmen! =)




och det var i chile jag och baby började inse hur mkt vi gillade varandra..vi cahttade varje dag och smsade då o då..och då vare sånna här sms jag fick :D♥



Ni kan ju också följa hela chile resan om ni klickar i mina kategorier " chile 2009-2010"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0