snöööööööööö

heejsan :) ifredags så sov min prinsessa här vi hade det så mysigt :) hon åkte hem ågår runt 19 tiden..då kom min älskling också yeeeeei  så underbar som han e överaskade han mig..ha messade mig o sa att han skulle sova..sen efter 1 timma skrev han "älskling kom ner o öppna" BLEV SÅ GLAAAD!! :D
 kunde inte sluta pussa honom :)..vi hade en helt underbar kväll och dag idag :) han åkte runt 20 tiden =) du ere 2 veckor utan honom..han ska jobba på juldagen..men vi ska fira nyår tsm! :D:D  först med min familj sen efter 12 slaget ska vi träffa vännerna =)

så 2 veckor utan honom..hoppas att det går snabbt =)..imorgon skola..hoppas jag..tågen är ju katastrof.annars sannar jag hemma haha :p


Älskar dig Emilyah Vilches Berglind,du är ljuset i mitt liv ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0