passa emi <3

hejsan =) har inte kunna skriva det var något fel med blogg.se.ajaa nu gör jag det :) igår hade jag frisör prov så klippte min syster som blev jätte nöjd :D klippte bort alla hennes slitna toppar :) sen gick vi o åt hamburgare =D

Idag passar jag emi..hon kom vid 11:15 tiden..vi lekt massa och så gick vi ut o åkte sjärtlapp HAHA asoo skit misslyckat..det va så mkt snö att vi sjönk i snön :O vi skatttade riktigt mkt..sen hittade vi en rutschkana och åkte därifrån och det av jätte kul..vi kom hem för inte så länge sen nu e vi båda jätte trötta..snön är jobbig  gå i!!

aja nu ska vi kolla på film o bara mysa hihi..min älskling ska ej komma den här helgen fyy..o så ska han jobba till julen..så OMG ..vi kommer nog inte träffas på typ 2 veckor till..dör! :(..saknar honom så mkt att det gör ont..men hoppas vi kommer på ett sätt så att vi kan träffas..


min söta modell när vi va i spanien 09 :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0