mår mycket bättre =)

stannade hemma idag oxo..men imorgon kör jag på som vanligt..skola samt jobb yeeey =)..längtar ändå till fredag..bebi kommer dåå hihi..han ska komma med sin nya grymma bärbara data :D samt kabeln han köpte som kopplas till tvn..vi har ju en här hemma men d värsta projektet om vi vill kolla i mitt rum..annars e den bra om man kollar i vardagsrummet..så nu så underbar som bebi e köpte han en annan kapel som vi ska använda från hans data till min tv :D

så han sa att han ska komma med cola,chips och dip o vi ska kolla på filmer o tjocka oss ^^,..jag ska nog köpa massa godis också :D..räknar ner dagarna då vi två åker bort från iskalla sverige hihi längtar!! Te amo tjockisbulle ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0