grattis hermanito! :)

idag fyller min älskade bror 26 år! :D grattis till dig gammling ♥




,fast vi ska fira imorgon under dagen typ eller eftermiddag..sen på kvällens ska jag vidare med vännerna till nicolina o fira henne :D så idag va jag och sara i skäris o köpte present :) samt så köpte jag julklappar! :D e klar!! känns skönt..blev några tusen lappar fattigare men det är ju JUL så det gör inget! :D..kom typ nyss hem..e jätte trött o ont i kroppen ahha gick runt o bärde 100 påsar :(

på väg hem stötte vi på dani o alexis som va på väg till tumba..som skulle träffa becca och asha så vi tog samma buss hemåt :)..ska slå in presentarna snart och om en stund kommer bebi som är nu i nivå med sin kompis SAKNAT HONOM!! :D ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0