fina snö =)

har inte uppdaterat på länge känns det som haha :) men har tagit igen med skolan o såå..igår var det fredag..va jätte mysig dag faktiskt..tanya o min preinsessa kom hit..efter som att tanya passar henne ( tanyas mage bara växer o växer hihihih love it!) haha..vi käkade middag här sen åkte vi hem till henne..där stätade vi lite o sen kollade på tv :) i åkte därifrån runt 20 tiden..och när vi kom hem kollade jag o baby på två filmer..
1.The blind side
2.Sin nombre



första filmen DÖDAR!! den va så gryyymm!..pluss så är den verklighets baserad..något jag älskar!!! rekomenderar den :)

den andra..va helt okej.."gangster" film hahah om gänget MS :p

baby o jag somnade runt 03? typ kanske lite tidigare :)..i helgen ska vi bara ta det lungt o mysa..på måndag har jag ingen skola..studie dag :D yeeeei :D..men måste ändå upp rätt så tidigt o åka till flempan o förnya mitt pass..min hade " bäst före datum" i agusti haha..så måste dit o göra det så att det är klart inför min o babys 2a resa tsm :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0