emiiiii

hejsan! :)..va ju ute i lördags..mycket lyckatt!! :D hade jätte kul o såå..saras sista utgång..hon åkte till thailand igår och ska va borta tills 13 feb..kommer att sakna henne såååå!! :) tillbringade helgen hos baby men i måndags åkte jag hemåt..träffade tjejerna i staitonen ( sara o valeria )..och vi kom hem till mig..vi gav varandra våra jul persenter hihi jätte fina! :)..vi pratade riktigt länge oxo =)

Igår så kom emi tidigt..vi ska passa henne hela veckan för att min bror har det så tufft på jobbet..mellan dags rea o hela köret tar kål på honom men inga problem för oss..hos sov här igår till idag.vi hade såååå kuuul :D dansade och busade en massa haha sötis hon e ...felipe kom o hämta henne vid 5 men hon kommer tbx imorgon :D ..det blir så tomt utan henne :O..

Juste i lördags tappade jag bort batteriet till min mobil..locket var ju riktigt löst..men mamma ska köpa en mobil till mig på tisdag :D. som födelsedags present dåra haha =)..exakt den jag önskar mig oxo ..hihi e så jävla trött på touch!! så nu jävlar vill jag ha en knapp-mobil ;)..och så beställde jag jätte fina bikinins från H&m ( till egypten  som e snart,och spanien i sommar) ..och lite saker till baby oxo hihi..dom kommer typ nästa vecka..LÄNGTAR! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0