Colgando en tus manos

Hej bloggen :)..idag har jag vart på min älsklings sara födelsedags firande...glömde fota det jag gav henne..men gav henne en bok full av våra bilder med en text i slutet hon tyckte verkligen om den jätte mycket..eller som hon sa " dooog för den älskling" :D det gjorde mig jätte glad!!
EFter att alla hade gått så stannade jag kvar.vi pratade massor..sen runt 10 gick vi ut o mötte sebbe o alexis..kom hem kl 11..precis till SATC :D perfekt!!.
.så låt o kollade på den..då min bebi ringde ..men vi pratade bara i 10 min..blir så osocial då jag kollar på satc även om jag sätt alla avsnitten typ 1000 gånger :p
Imorgon börjar min älskling att jobba wihooooo :d så glad för din skull baby!! <3..imorgon vet jag ej vad som hände..onsdag..hmm?..aja..ska fortsätta lyssna för en låt jag fassnat för puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0