Vattenpipa

idag så vaknade jag o baby rätt så tidigt käkade frukost och drog till skärholmen :) baby köpte en jätte fin jacka som jag o sara hade dött för när vi såg den då vi var där..så baby provade den och köpte den :D skit fin färg oah blir så glad av den hahahah!..efter det mötte vi upp sara och Ph..vi 4 gick runt sen käkade vi i makkis

och efter det drog vi hemåt..dom kom hem till mig,vi satt i ballkongen fett länge o rökte vatten pipa samt åt popcorn mums...men det blev kallt efter ett tag så vi kom till rummet o degade oss haha :)

Dom gick inte för så länge sen ..imorgon blir det la isla med tjejerna samt jotti haha :D baby stannar hemma för att han orkar ej gå ut hahaha :(

men seriöst vi har haft möte med tjejerna o sagt att vi måste byta från la isla iallfafall ett tag haha :O ajaa nu ska jag lägga mig bredvid min baby och kolla på real matchen :)

(juste jotti potti fett söt kommentar man uppstakttar det! :) )

Jackan baby köpte idag :D är den inte härlig ? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0