vååår!

Hejsan..idag så vaknade jag runt 09 tiden och kunde inte sluta stirra in min söta baby och tycka att han e så fiiin :D sen så vakande vi,gjorde oss iordning och drog..han till skolan och jag mot tumba..när jag kom fram så gick jag till tumba gymn. där mötte jag sara..vi käkade lunch sen satt vi ute i gården med cayo,adde,ronny o ph :D..men kort efter drog vi till skärholmen,sara skulle byta storleken på en tröja hon köpt..

Så vi åkte in dit och jaa..kunde inte låta såklart bli att köpa något haha :( det blev en lila högmidjad kjol! från gina den gick på ändast 99:- men sen så blev jag helt kär i något jag såg ..ska åka in till skäris imorgon med sara och köpa den..lägger upp bild på den när den blir miin :D håll utkik! ;)

Efter som att det är så fint väder så ska jag valeria och sara ut o njuta av solen typ nu hihi! älskar våren men längtar som fan till sommaren

Anonym om så fint väder!:

Fråga : hej! din blogg är jätte bra :) men du borde tänka mer på din svenska?

Svar : tack så mkt!..haha joo lovar att försöka det iallafall! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0