tvätt tid

hejanhoppsan :)..är här hos babys mami för att vi lånar deras tvätmaskiner haha :D första gången för mig hihi :)..på väg hit käkade vi var sin subway macka muuums!!..igår va ja på en liten shopping runda köpte äntligen jeans västen från mango som jag önskat mig i 1 vecka nu ahah sen en somrig liten västa från åhlens och en randig tröja från Jc :D..skit nööjd :D..

Imorgon är det la isla som gäller som vanligt haha men imorgon är det reggaeton + skum party kväll hahaha men jag ska inte in i skummet! :O..Tamara ska oxo med wohoo saknat henne som fuck!

så elak som hon e lurade hon mig idag om att hon skulle flytta till barsilien o dum som jag var gick ja på det och blev skit ledsen o sa till baby men smart som han e sa han " det är säkert ett april skämt" då klickade det haha och ja han hade rätt hahah! :D

Ajaa vi är klara runt 19 tiden sen är det att bära alllt tbx till vällingby :(..har så ont i ryggen fan.. ajaa

juste igår var jag i stan med bästisen valeria som pierca sin tunga efter alll längtan haha :D hon va så nervööös stackarn påminde mig om när jag skulle göra haha :D hon blödde en del i tungan stackarn..men hon va skit glad :D när mannen tog fram stången så tog hon fram sin hand så att ja skulle hålla om den :D så söööt hon e såklart gjorde jag det hihih :) love her!

Och jotti din galning haha såg din kommentar :D kul att du tycker om min blogg hihihi ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

ALLLLLTID vännen hahah... pa pa pappparatzzzii :P hahah

2010-04-04 @ 01:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0