söndag :)

heej allihopp :)! hoppas att det är bra med er..med mig är det jätte bra förutom att jag fortfarande känner mig nyvaken haha :/..igår så var man som sagt på tamaras fest i vårberg på väg dit träffade man på en gammal vän haha blev chockad över hur lång han hade blivit men hälsade lite snabbt och fortsatte min väg :)

Det var kul hos tamara alla drack typ och vi körde "jag har aldrig" hahaha :) åkte hem ganska tidigt för att det är så lång väg fårn vårberg till tumba..åkte runt 00:30 ..men i alby så träffade jag sara min älskling som hade vart med tjejerna,men deras kväll blev inte så lyckad som dom hade hoppats på :/..ajaa vi tog nattbussen tsm vi berättade saker som hänt o såå sen så gick vi hemåt  :)

Ringde baby på väg hem och vi pratade typ tills jag somnade hihi :)..och såklart var det han som väckte mig idag han ringde mig och jag va helt död hahahah men nu så e man piggare :p ..ajaa ska klä på mig nu höres sen

3 bilder från när jag gick i 8an hahaha hade tråkigt i bild-salen och målade mig som fjortis haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0