Snöööööööö?!?!?!?

Hejsan! idag vakna jag 06 helt själv utan larm haha ..sen kl 08 smsade sara mig o frågade om jag var vaken..då gick jag upp fixade mig och så :)..sen gick jag ut och då ser jag att det snöar :O höll på döööö hahaha!!..gick hem till sara där hon gjorde sig klar snabbt och gick till tandläkaren det gick snabbt sara har så friska tänder så hahah! :D..efter det följde hon med mig o ta blodprov det gick också bra och snabbt.

Efter det gick vi till skolan för att äta åt som en gris HAHA till och med mat tanden sa att jag äter för typ 3 personer och att jag måste äta allt jag tog hahah!!..det gjorde jag..typ :p..älskar skolans mat!! efter eett tag så kom baby till skolan så vi 3 satt o ruttna men sen kom denize och så gick vi in i matsalen igen för att äta mera hahah tog också rätt så mycket mat! gotti :)

Sen följde dom med mig till banken för att ta ut pengar och köpa present till Tamara som ska ha fest på lördag :) hon blir 19!! :O gamling HAHAh ♥..sen ko vi hem till mig o degade :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0